tiistai 28. tammikuuta 2014

Moi

Mää rakaistuin Brisiin. Haluaisin ihan hirveesti mennä takas sinne ja onneks viä varmasti menenkin! :)

En tiiä mikä siinä oli, ehkä se kun meillä oli niin hyvä porukka siellä ja kaupunki tuli ihan tutuksi. Reissun päällä välillä kaipaa jotain tuttua ja turvallista ja semmoseks Brisbane just mulle tuli.
Ollaan tähän mennessä palattu 3 kertaa takas Brisbaneen ja joka kerta tunne on vaa vahvistunut! :) 













Koti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx