Mietittiin mihin sitä lähtis kun jonnekkin tahtois.. Ja päädyttiin Surfferiin!
Ja voi että.. Meri, luksuskaupat, hullun korkeat kerrostalot, loputtomat ravintolat ja pitkä hiekkaranta! Aivan ihana paikka (taas:D)
Tuntu iha ku Miamissa olis!
Saavuttiin surfferiin keskiviikkona ja valittiin hostelliks backpackers in paradise. Hostelli oli ihan siisti ja meillä oli uima-allas jossa pysty uimaan. (On tullu myös vastaan altaita joho ei menis vaikka maksettas)
Ekana yönä jouduttiin kaikki eri huoneisiin ensimmäistä kertaa koko reissun aikana ja me selvittiin siitä! Wuhuu! Aamulla heti kello 10 päästiin vaihtaan si kaikki samaan kammariin :)
Päivät meni leppoisasti rannalla löhöillen ja illat kaupungilla kukkuen! :)
Taisin myös olla aika ruskea! Löysin noi ihanat neonoranssit biksut 20$lla. Ois pitäny ostaa kahet! Täältä on vaikee löytää bikineitä joka tuntuu musta niin koomiselta; ollaan kuitenki Ausseissa missä kuvittelis ettei muihin pikeudutukkaan!
Perjantaihin valmistautumista perheen voimin!
Perjanrtaina aamu alko ihan normaalisti, kunnes Anittalle soitti joku outo numero mutta me ei keritty vastata. Mun puhelin soi seuraavana ja puhelu loppui juuri kun pääsin puhelimen luo. Juoksin ulos ja huusin Katille et sun puhelin soi iha just ja niin kävi. Meidän suunnitelmat muuttu sen puhelun myötä sillä me saatiin töitä!!
Käytiin Brisissä Travel Bugs -nimisessä matkatoimistossa kyselemässä reittiä tax officeen ja päädyttiin Patrickin juttusille. Patrick piti work deskiä samoissa tiloissa ja hän otti meidän yhteystiedot ylös mahdollisia töitä varten. Oltiin vähän skeptisiä töiden saannin suhteen ja siks alettiinkin matkustaa alaspäin.
Onneks ei päädytty surfferia kaemmaksi koska meidän piti taas palata Brisbaneen.
Ensin kuitenkin vietettiin viimeinen vapaa viikonloppu hetkeen! Saatiin taas seuraksemme suomiperheenjäseniä ja huikeeta oli!!
Käytiin yhtenä iltana klubilla, joka oli ihan kuin jostain räppileffasta!! Tanssilattialla oli iso rinki ja vuorotellen keskelle meni porukkaa näyttämään toinen toistaan hienompia mooveja! :D Oli kyllä hauskaa!
"Missä ikinä oletkaan, kuu ei oo koskaan isompi kuin sun peukalo."
Käytiin vikana iltana porukalla syömässä. Kati soi kengurua ja kaken ruokaa odotettiin 2 ja puol tuntia! :D
Tarjoilija tuli kysymään, että halutaanko jälkkäreitä ennenku kake oli saanu ees pääruokaa hahha. No hauskaa oli anyways!
Vika päivä gold goastilla vietettiin näissä maisemissa.
I-H-A-N-A-A!!
Xx













Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx