maanantai 13. tammikuuta 2014

Tervetuloa vuosi 2014!

Tutustuttiin Agnes Waterillä Michelle -nimiseen hollantilaiseen tyttöön joka otti meihin yhteyttä ja kerto tulevansa juhlimaan uutta vuotta Brisbaneen meidän kanssa! Aina yhtä kivaa nähdä "vanhoja" tuttuja uudelleen!!



Varattiin pöytä alkuillaks ravintolasta josta oli sitten hyvä lähteä valmistautumaan vuoden vaihteeseen! ;)

 
Oli ihanaa pitkästä aikaa vetää päälle jotain muutakin kuin bikinit! :)


Vuosi vaihtu aivan mahtavissa maisemissa; 


Kaupungin valot ja ilotulitukset näky ihan todella hyvin paikasta johon pojat ties mut tuua!! :)



Xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx