Varattiin pöytä alkuillaks ravintolasta josta oli sitten hyvä lähteä valmistautumaan vuoden vaihteeseen! ;)
Oli ihanaa pitkästä aikaa vetää päälle jotain muutakin kuin bikinit! :)
Vuosi vaihtu aivan mahtavissa maisemissa;
Kaupungin valot ja ilotulitukset näky ihan todella hyvin paikasta johon pojat ties mut tuua!! :)
Xx





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx