Kun mää aamulla herään ja katon säätiedotuksia, niin mua ei yhtää haittaa, että kohta voin jo sanoa et lähen ens kuussa!!!!!
Siis ihan oikeesti, tua jossain sato tänää LUNTA? Eihä ny eletäkkää ku syyskuuta..
Mää oon taas vaihtanu fiksuna likkana tän viikon vapaat työpäiviks ja kaikenlisäks tää ennenaikainen talvi koittaa pilata mun suunnitelmat = mää oon saanu flunssan!
Mut elossa siis ollaan ja päivät vaan vähenee...

I'M COMIIIIINGG !!!!!

