keskiviikko 25. syyskuuta 2013

50 päivää


Kun mää aamulla herään ja katon säätiedotuksia, niin mua ei yhtää haittaa, että kohta voin jo sanoa et lähen ens kuussa!!!!!
 Siis ihan oikeesti, tua jossain sato tänää LUNTA? Eihä ny eletäkkää ku syyskuuta..

Mää oon taas vaihtanu fiksuna likkana tän viikon vapaat työpäiviks ja kaikenlisäks tää ennenaikainen talvi koittaa pilata mun suunnitelmat = mää oon saanu flunssan!

Mut elossa siis ollaan ja päivät vaan vähenee...



I'M COMIIIIINGG !!!!!

keskiviikko 11. syyskuuta 2013

64 päivää.



Tänää mun To Do - lista lyheni taas parin kohdan verran.
Mä nimittäin kävin ostamassa ja ottamassa rokotuksista kaks ensimmäistä ja sillä aikaa postimies oli tuonu mulle matkavakuutuspaperit!!


Mää sain rokotteet kumpaakin olkavarteen ja aijjai kun mua taas vähä jännitti! Onneks mulla oli hyvä tukihenkilö mukana! Tuntu muuten keljulle kun se aine meni muhun, mutta onnekseni voin siltikin hyvillä mielin sanoa, että taitaa tuo rokotuskammo olla menneen talven lumia.. JES! :)

Se ihminen joka on joskus sanonu että "no ei se oo kun lähtee vaa" ei oo taatusti koskaan VAAN LÄHTENY. Kerta toisensa jälkeen sitä yllättyy siitä, kuinka paljon kaikki tää taustatyö ennen reissuun lähtöä oikeesti maksaa!!


No terveys ennen kaikkia ja sitä rataa! ;) Kuukauden päästä nähdään taas apteekkarit!



maanantai 9. syyskuuta 2013

66 päivää.

Asiat alkaa konkretisoitumaan. Tää on jotenkin päivä päivältä hämmentävämpää.

 Mää ajattelen meidän lähtöä joka päivä, puhun siitä jonkun kanssa ihan joka päivä.
 Kaikilla on mulle kasa kysymyksiä ja mulla ei oo olemassa niille kun yks ja ainut vastaus:
 en tiedä, mutta palan halusta selvittää. 
Oon niin ylpee meistä, että me oikeesti lähetään vaikka ei me oikeastaan tiedetä mistään mitään.
 
Tänään mää ilmoitin tänää töissä että mää lähen.
Marraskuun ekana päivänä mää oon työtön.
Katoin A4:sta joka oli otsikoitu sanalla "irtisanomisilmoitus" ja mut valtas epätodellinen olo.
  Vajaa 2 kuukautta enää ja sitten mää hyppään pois oravanpyörästä. Sinä päivänä ajattelin hypätä, kaikesta huolimatta, tosi korkeelle. Saatan jopa kiljasta!