Noosaan oli eksyny pari muutakin ja esim. Kaikki hostellit oli täyteen buukattuja. Onneks me oltiin oltu tarpeeks ajoissa liikenteessä ja päästiin just sinne hostellille minne haluttiinkin! :)
Muut backpackkerit suositteli moneen otteeseen Nomads Noosa -hostellia joten me mentii sinne. Eikä mennä muute enää ikinä!!
Ruuat pöllittiin jääkaapista, housekeepperit tuli aamulla aikasin ja mölötti kovaan ääneen eilisillan tapahtumia, vaikka näki, että huoneissa nukuttiin yms..
Nooo, me onneks pärjätään iha missä vaa ku ollaan porukalla :)
Perjantaina saatiin vielä lisävahvistusta kun osa meiän muuta suomiporukkaa pärähti mestoille!! :)
Noosa oli kuin yks kukkula, jonka molemmin puolin alhaalla oli pienet keskustat ja toisessa myös merenranta.
Kaunis paikka, meri lähellä ja muutenkin jotenkin tosi easygoing mesta!
Noosaan vois helposti mennä toisenkin kerran, mutta ei ehkä kovin pitkäks aikaa.. Ei nimittäin kuitenkaan ihan hirveesti ollu mitään nähtävää tai tekemistä. Vaikkakin mulle passaa hyvin ihan pelkkä rannalla makoilukin :D
Tästä viä vähän kuvia;
Oltiin iltakävelyllä!
Ihan kivat maisemat! :D
Muut kokeilu surffata, mää ja Anitta ei :D
Oltas menty syömään mutta... Maharaja tuli vastaan :D heh heh hee
Tällä paikalla oli joillakin häät.. Kuin ihana paikka!!!! :)
Perhekuva!
Sunnuntaina olikin si aika taas liikkua ja palattiin takas, kaikkista suurista suunnitelmista huolimatta, lähtöpisteeseen eli Brisbaneen aussisuomiperheen luo.
..ja tuntu kuin ois kotiin tullut! <3
Xx









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx