Päätettiin lähteä porukalla kattoon mimmone paikka tää paljon puhuttu Australia Zoo oikein on!
Ja onneks lähettiin!! Rakastan sitä kun lähetään porukalla vaan käymää jossain! :)
Junalla matkustettiin jotain puoltoista tuntia ja päästiin pelipaikoille!
Oli hauskaa nähä vähä erilaisia eläimiä:)
Toi kroko näytti ihan lelulta.. En kuitenkaa uskaltanu mennä tarkastaan tilannetta :D
Mentiin zoon omalla junalla Afrikka -osaan.
Ja oltiin Kaken kaa innoissaan siitä!
(Takana on myös sarvikuonoja)
Sarvikuono näytti ihan isolta bataatilta!
Siä vaa seeprat ja kirahvit hengas sulassa sovussa! :)
Lähettiin jatkaan matkaa ja kaiken näköstä eläintä sieltä si löytykin..
Vompatit oli ihanan laiskoja otuksia!
Noi tiikerin pennut oli niiin sulosia, voi ei <3 18 viikkoisia pienokaisia!
Jotkut pääs silittää niitä.. Oltii vähä kateellisia!!
Jatkettiin eteenpäin ja päästiin aitaukseen missä hengaili KOALAT JA KENGURUT!! Me päästiin koskeen niihin!!!!! Olin innoissani ku pikkutyttö!! Ja niin oli muutkin! (Pojatkin)
Toi oli vähän surullisen näkönen.. Voi raukka!
Aluks vähä pelotti mennä lähelle, kun muistin vaan niiden hullut voimat, mutta ei kauaa :D
.. Pelot voitettua oli pakko ottaa myös selfie kengurun kanssa hehhehe!
Oli ihan sairaan kiva päivä!! Ikimuistoinen päivä hyvässä porukassa! Kiitos kamut<3
Xx

























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx