maanantai 13. tammikuuta 2014

Brisbane

25th dec tää mimmi duo lähti kohti isoo kirkkoo! 

Matka kesti 7 tuntia ja se meni taas nopeasti! Alan varmaan tän ausseissa oleskelun jälkeen matkustamaan joka viikonloppu johki lappiin, kun oon niin tottunu näihi välimatkoihin :D


Mutta Brisbane. Ensimmäistä kertaa saavuttii tän reissun aikana isoon, oikeeseen kaupunkiin! Oli kyllä ihanaa vaihtelua, mä niin rakastan myös ihmisvilinää!! :)

Majoituttiin 9 päivää Bunk Backbackerssissä enkä taas tiiä mihin ne päivät meni :D !

Me mentiin ekana päivänä ilmaiselle joululounaalle, mistä kaikki muut oli maksanu jotain heheh! Oltiin taas oikeaan aikaan oikeassa paikassa ;)

Sanoin Katille, että täällä on ihan varmaan suomalaisia jossain, koska olin kuulevinani suomea :D Siinä aikani koitin metsästää niitä mutten mää mitää löytäny.. Kunnes lähettiin hakeen ruokaa ja sieltähän löyty oikee suomalaisten poikien ryhmä :D

Meistä tuli poikien kanssa heti kavereita ja niiden kanssa sitten hengailtiinkin joka päivä. :) Taas tuli myös todistettua että Suomi on pieni maa, sillä pojista yhen kanssa ollaan asuttu samalla tiellä Muuramessa ja yks on meidän mökkinaapuri!! :D

Xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx