keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

SYDNEY

Byronista napattiin yöbussi ja lähettiin körryyttään kohti Sydneytä! 

Muistan miten oon aina katellu kuvia Syneystä ja haaveillu siitä, kuinka kiva ois jos pääsis sinne joskus ja nyt se haave oli vihdoin toteutumassa.. Jännittävää!!!

Ja olihan se iso kaupunki!!
Pyörittiin ympäriinsä noin viikko ja käytiin kattomassa kaikki pakolliset nähtävyydet! 




Turisti!










The Opera House! 

Kuinka massiivinen ja henkeä salpaava toi olikaan!! Niin hassua että se on ton mallinen! Ja se oli paljon isompi kuin mitä kuvat antaa ymmärtää. :) 

Käytiin Anittan kans koskemassa sitä :D Ettei vaan jää vaivaamaan! Hahha :)




Vastapäätä oli myös tommonen vaatimaton silta ;) 





Löydettiin myös vähän sattumalta kävelyreitin varrelta massiivinen Queen Victoria Building, joka kätki sisälleen kaikkia luksusliikkeitä! 









Ihana paikka! Käveltiin ihastellen ympäriinsä ja napsittiin kuvia. :)












Kaikki oli niin isoa et määkin innostuin kuvailemaan :D


Kaikki kinkki ja japsi turistit kävi hinkkaamassa ton possun kultasta nenää.. Ois varmaa itekki pitäny.. Joku taika siinä varmasti oli!! :D







Xx