maanantai 13. tammikuuta 2014

Kolme muskettisoturia!

Puoltoista kuukautta sitten lähettii reissun päälle Katin kanssa ja en vois hetkeekään väittää, että siitä ois niin kauan..

En tiiä miten täällä ajantaju katoaa.. Mulla ei oo ikinä mitää hajua siitä, että mikä päivä on :D oon eläny sunnuntaina keskiviikossa yms.. 

No onneks oltiin sen verran kärryillä, että osattiin lähtee Anittaa vastaan oikeana päivänä! 

Anittan lento laskeutui pari minuuttia kuuden jälkeen aamulla, joka tarkoitti sitä, että me herättiin pitkälti ennen viittä :D


Oltiin hyvissä ajoin kentällä odottamassa ja meitä jännitti niin, että väsymyskin unohtu!

Seisottiin kyltti kädessä 40minuuttia kunnes väsynyt reissunainen saapu! Ja voi sitä iloa.. Tais kaikki vähän itkeäkkin.<3

Anitta pääsi heti ensimmäisenä päivänään nautimaan lämmöstä, sillä sitähän piisas yli 30 astetta!



Tässä vaiheessa Anitta oli löytäny jo hyvän paikan varjosta ;)

Päivän urheilusuoritus saatiin siitä, kun käveltiin rinkkojen kanssa Bunkista X-Baseen. Matka taitaa olla yli kilometrin.. Ei siinä muuten, mitää mutta mun rinkka on jostain syystä täyttyny matkan aikana ja se on saavuttanu ihan mukavan elopainon ja koko matka on ylämäkeä.... Ja se helle!

Mutta kolme muskettisoturia ny pystyy ihan mihin vaan!!! <3


Xx
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx