Anyhow, Agnes Waterin jälkeen matkattiin Hervey Bayhyn! :)
Oltiin varattu etukäteen hostelli 5 päiväksi eli lähdettiin Katin kanssa joululomalle :D
Väliaikaisena kotina toimi Colonia Village YHA, joka oli nimensä mukaa kuin pieni kylä.
Saatiin Katin kanssa jakaa pieni rivitalonpätkä kahdestaan melkeen koko vierailun ajan! Meillä oli oma terassi johon paisto ilta-aurinko. Huoneessa oli myös oma suihku/vessa joka toi pientä luksusta arkeen.. :D Tykättiin paikasta tosi paljon! Se oli ihan Täydellinen joulun viettoon :)
Meille mainostettiin, että ranta on 5 minuutin kävelymatkan päässä ja mehä lähettiin dallaan sinne.
Eka rannanpätkä joka nähtiin, ei ollu ihan sitä mitä odotettiin.....
Hahha laskuvesi oli karannut aika pitkälle ja tuo venekin näytti siltä, että oli jo tovin tuossa kököttänyt! :D
Rannalla tepasteli porukkaa jonkun tyyliin imurin letkun kanssa ja meidän oli ihan pakko mennä turisteina kysymään, että mitä puuhaatte..
Ja rapujahan ne metsästi! :D Kaikkea sitä!
Ei tyydytty tähän rannan osaan, vaan lähettii etsimään jotain mukavampaa paikkaa.
Ja kyllähän semmoinen löytykin...
Aivan ihana paikka!!! Viihdyttiin tuolla joka päivä, eikä mikään ihme! :)
Päästiin myös todistamaan häitä!!
Ihanan paikan olivat valinneet:)
Rannalla hengailun jälkeen siirryttiin iltaisin allas-baarille pelaan pingistä meidän tuttujen Emilin ja Fredrikin kanssa! Pojat oli Ruotsista ja saatoin pari läppääkin aiheesta heittää ;)
Löydettiin myös muitakin pelejä!
..ja näihän siinä kävi!
Pelailujen lomassa kerettiin juhlia myös joulua!
Aatto alko sillä, että minä keitin meille riisipuuroa :D kauan siinä kesti, mutta kyllä siitä puuroa tuli! :)
Hengattii päivä tonttulakit päässä ja muut nauro meille kun heidän joulu on vasta seuraavana päivänä. Me saatiin siis viettää joulua kahdesti ;) !
Siinä altaalla biksuissa maatessa, aurinkoa ottaen ja samalla joululauluja kuunnellessa(laulaessa) vähän nauratti, mutta olipa ainakin erilainen joulu!
Päivällä alettiin vääntää jouluateriaa johon sisälty tietysti kinkku!! ;)
Tehtiin myös rocky roadsia jälkkäriks, johon mää laitoin vaahtokarkkeja sekaan! Ällömakeeta mut nammmm, niin hyvää!!
NIIIIN ja tietysti joululahjojen avaus!! ;)
Xx














Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx