Matkattiin 10 tuntia läpi yön ja saavuttiin seuraavaan kohteeseemme eli pikkuiseen Agnes Wateriin!
Hostellin väki oli iloisena odottamassa meitä ja ne nappas meidän rinkat (onneks) kyytiin ja me lähettiin kävelemään kohti hostellia. Franzi oli muutama viikko aikasemmin käynyt Agnesissa ja osas kertoa hostellin, johon meidä piti ehdottomasti mennä! Hostellin nimi Cool Bananas nauratti kyllä hiukan etukäteen..
Hostelli osoittautui oikein mukavaksi paikaksi ja saatiin myös heti kavereita! Oltiin oltu 10 minuuttia perillä, kun pari Kanadalaista poikaa tuli aamupallalle samaan pöytään. Pojat oli oikein mukavia ja löydettiin heti yhteinen sävel kun alettiin puhumaan jääkiekosta! :D
Aamupalan jälkeen ei tarvinnut kahtaa kertaa miettiä kun pojat pyys meitä mukaan rannalle!
Viihdyttiin ylläolevissa maisemissa useampi tunti, mutta se nyt ei varmaa tullut kellekkään yllätyksenä. :)
Muut kävi vuorotellen surffaamassa ja heittelemässä frisbeetä, minä kesktityin itseni grillaamiseen!
... ja ottamaan pari pakollista Meanwhile in Australia -kuvaa!
Ilta vietettiin korttipelejen parissa! Vähän jäi kieltämättä kaivertamaan mieltä, kun geimssi -turnauksen voitot meni 2-1 pojille... Ja peli oli niille ennestään tuntematon! :D Nooo rapatessa roiskuu..
Nyt mun nimee huutaa iltapala, katotaan mitä huominen tuo tullessaan!
Heippa! :)
xx









































