Niimpä me taas hypättiin greyhoundin jousille ja alettiin tuhlaamaan bussibassin kilometrejä. Matkaa tehtii lähes 9h kunnes saavuttiin paljon kehutulle Airlie Beachille!
Meillä olikin luvassa oikein jännät oltavat, sillä majoituksena ei toiminutkaan hostelli vaan tuntemattoman ihmisen koti!! Franzi sai meiät lähteen mukaan soffasurfaukseen!!
Meiän host tuli hakemaan herrasmiehenä meitä linja-autoasemalta ja lähettii körryyttää kohti asuntoa!
Clay paljastu mukavaks huumoriheikiksi ja erittäin avuliaaksi!
Ihan erilaista majoittua jonkun paikallisen luona koska he tosiaan tietää kaikki hyvät paikat missä käydä! :)
Asunnon vieressä on muute ostoskeskus jossa on Hungry Jack's.. NAM! Kehitin itelleni addiktion noihin frozen sodiin mut onneks ne maksa vaa 1$!! Halpaa ku saippua ;) (terkkuja ama<3)
Wuhuu meillä on pooli! Ihanaa! Ollaa Katin kans ainoot ketkä tota käyttäö ja tänään se ärsytti jotain miestä.. Se tuli myös kertoo sen meille epäsuorasti :D
Yhtenä päivänä Clay kysy et halutaanko lähtee vesiputouksille ja mehä lähettiin!
Vesiputouksia ei kyl nähty, mutta huikeet maisemat kylläkin!!
Ruokittiin myös kilppareita!! Ihan hassua et luonnon vesissä voi nähä tommosia eläimiä. Siä ne vaa polsukutteli menemään!
Hrr...kuollu lisko.. ONNEKS!!
Toi voi kuulemma tappaa koska sillon niin paljon semmosia tauteja suussa mitä ihminen ei välttis pysty suodattaa.. Ja kuultiin toi vasta sen jälkeen ku on oltii lähetty pois.. :D
Terkkuja! Me lähdetään huomenna merille seilaamaan, mutta siitä lisää myöhemmin!!;)
Xx













Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx