Reissunaisten oli tosiaan aika nostaa kytkintä ihanan viikon jälkeen.. Hypättiin bussiin ja matkattiin reilu pari tuntia alaspäi Mission Beachille!
Franzi lähti aamulla pari tuntia aikasemmin liikkeelle ja oli jo käynyt bookkaamassa meille hostellin pariks seuraavaks yöks, joten mun ja katin täyty vaan saapua paikalle!
Ja niiiinhän me tehtiin! Parin tunnin matka cairnssista Mission Beachille meni tosi nopsaa mutta kun vaihettii kylällä hostellin omaan bussiin matka tuntu ikuisuudelta!!
Ajettiin mutkasta tietä, joka pieneni pienenemistään ja päädyttiin lopulta keskelle sademetsää!!
Polun kautta saavuttiin ihanan idylliseen paikkaan!
Kuvat ei oikein anna oikeutta.. Sadekausi on tulossa ja iltasin alkaa sataa.. Mut anyhow me viihdytään täällä!
Löydettiin myös heti ehottomasti paras paikka koko paikassa...
Nimittäin...
Ooo kuinka ihanaa tossa on vaa olla ja keinua!! Pientä extremeä hommaan tuo tieto siitä, et maailman vaarallisimmat eläimet ja hämähäkit asustelee parin metrin päässä olevassa sademetsässä..
Noo huilattiin katin kans toiset silmät auki :D
Kuvia ei voi koskaan olla liikaa!! :D
Toisena päivänä päätettii hyödyntää non-stop bussia ja lähettiin rannalle!
Täydellinen maisema!! Ihanaa että tämmösii paikkoi on oikeesti olemassa.. Suomen pakkasessa näistä vaan haaveilee!
Sisäinen valokuvaaja (ja arteenetsijä heräs heti!!)
Pöljä suomalaine käveli pitkin rantaa hoo-moilasena ja mietti et mitä hittoja nää on:
.. No rapujen kuoppia!! Eeww! Jos oikee tarkkaa kattoo, voi ylläolevasta kuvasta löytää pienen pienen ravun!
Se on tossa vasemmalla aika reunasa toi ainut joka ei oo pallo!!
Nauratti ku ne oli noin pieniä, mut sit ku löysin lapsen nyrkin kokosii reikii ni vaihdoin maisemaa! :D
Vuoden luontokuvaaja palkintoo odotellessa...
Täälä ei voi tällä hetkellä uida merissä kun vain rajatuilla alueilla, koska vedessä on niin paljon meduusoja.
Mentiin si kokeilee uimista kun löydettiin kyseinen alue.. Aluks oli ihan kivaa ja viilentävää, mut si yhtääkkii alko polttaa iha sikana jalkoja, lähettii si menee koska tuntu et joku oikeesti pistää veden alla.
Noustiin rantaan ja polttelu vaa jatku, kunnes huomasin jaloissa isoja punasia pilkkuja!
Franzi ties kertoa, että joskus meressä on semmosia ötököitä jotka polttaa!
Nonii, tietty ne osu just meidän kohdalle!
Rantaseikkailun jälkee lähettiin odottelee bussia ja nähtiin PIKKU KENGURUITA!! JOOJOO ne vaa pomppi menemään tossa pellolla!
Ton puun alla ne oli kyykyllään! :D melkeen tallentu kameralle!
Alettiin kokkailee kun päästii takas hostellille ja mun uus ystäväkin oli mukana!
Nam nam! Pojat ehotti et laitan sen ruuan sekaan..hyi!!
Päivän ehottomasti järkevin teko oli vetää kokonainen ananas... Taidan olla allerginen!! :D
Oli kiva olla täällä! :)
Nyt istutaan porukalla "olohuoneessa" ja hengaillaan!
Tän hostellin ehottomasti parhaita puolia on ilmanen Wi-Fi!! Ja tää on todella hyvä vielä!
Heippa kaverit! Palataan taas uusien kertomusten kanssa!
Xx


























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx