perjantai 15. marraskuuta 2013

IN JAPAN

 Täällä me nyt ollaan, välietappi saavutettu!
9h 40min lentokoneessa istumista takana ja kaikki on silti hyvin! 
Alkoi jossain vaiheessa koneessa vähän ikiliikkujan kärsivällisyys loppua ku toi Venäjä oli aika raskas maa ylittää!!
(Oon kyl  muute super ylpee meiän leijonista ku niin pienest maast pongahtaa vastukseks venäjälle, niil on kumminki pikkase enemmä varaa valita pelaajista!! LEIJONAT!! Ihan näi btw :D)



Jussi tuli saatille kentälle ja saatiin eka rinkkakuva mestoille :)
                       

Yhet sille, tälle, tolle ja meille!



  Tähän alempaan kuvaan ei varmaa tarvi tarkennusta? im in (huulirasva) HEAVEN!!
Kelatkaa r-kiskan kokonen putiikki täynä kaikenmaailman kemppareita (halpoja!!!), aina ihon vaalennusvoiteesta rannetukien kautta kosmetiikkaan!! :D oijjoiji!!

Ps. finnair yllätti meiät positiivisesti ja saatiin puoltoista tuntia nousun jälkeen safkaa!! (äiti olen siis syönyt!!) Pasta maistu erittäin hyvälle, vaikka se ei välttis ensisilmäykseltä siltä näytä JA vaikka siinä oli aurinkokuivattua tomaattia!  Lakon uhat ei ny meille ainakaa näkynyt, sillä saatiin me viiniä ja kokista ;)


Muute, ainoot suomee puhuvat miespuoöiset hlölunnan jäsenet oli tosi nihkeitä, jännittiköhä niitä se lakko....

 No mutta, nyt käyn Katin viekkuun pötköttelee hetkeks ennen shoppailukierrosta!! (Eiks oo muutee iha OK hakee jotain Hermesiltä ku niillon niin nättejä H - koruja?! ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx