9h 40min lentokoneessa istumista takana ja kaikki on silti hyvin!
Alkoi jossain vaiheessa koneessa vähän ikiliikkujan kärsivällisyys loppua ku toi
Venäjä oli aika raskas maa ylittää!!
(Oon kyl muute super ylpee meiän leijonista ku niin pienest maast pongahtaa vastukseks venäjälle, niil on kumminki pikkase enemmä varaa valita pelaajista!! LEIJONAT!! Ihan näi btw :D)
Tähän alempaan kuvaan ei varmaa tarvi tarkennusta? im in (huulirasva) HEAVEN!!
Kelatkaa r-kiskan kokonen putiikki täynä kaikenmaailman kemppareita (halpoja!!!), aina ihon vaalennusvoiteesta rannetukien kautta kosmetiikkaan!! :D oijjoiji!!
Jussi tuli saatille kentälle ja saatiin eka rinkkakuva mestoille :)
Yhet sille, tälle, tolle ja meille!
Tähän alempaan kuvaan ei varmaa tarvi tarkennusta? im in (huulirasva) HEAVEN!!
Kelatkaa r-kiskan kokonen putiikki täynä kaikenmaailman kemppareita (halpoja!!!), aina ihon vaalennusvoiteesta rannetukien kautta kosmetiikkaan!! :D oijjoiji!!
Ps. finnair yllätti meiät positiivisesti ja saatiin puoltoista tuntia nousun jälkeen safkaa!! (äiti olen siis syönyt!!) Pasta maistu erittäin hyvälle, vaikka se ei välttis ensisilmäykseltä siltä näytä JA vaikka siinä oli aurinkokuivattua tomaattia! Lakon uhat ei ny meille ainakaa näkynyt, sillä saatiin me viiniä ja kokista ;)






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx