Viihdyttiin viikko siinä hostellissa, joka oltii jo Suomesta käsin varattu. Tykkäsin tosi tosi paljon ja siitä paikasta tuli tosi nopeesti koti. Oisin helposti voinut olla viä toisen viikon siä!
Asuttiin 4 hengen huoneessa mutta saatiin katin kanssa olla koko viikko siä kaksin ja meillä oli jopa parveke, mitä muilla ei ollu! :)
Näkymä meiä partsilta!
Poolilta alku-illasta! Lilluttiin tua lukemattomia tunteja päivässä ja pelattiin poikien kanssa pallopelejä! Ihanaa :D
En voinut vastustaa tätä ihanaa söpöä pulloa! Namm mitä herkkua!! (en tiä mikä muitten makuaisteissa oli vikana ku ei niille maistunu :D no jäipä enemmä mulle ;))
Yes and i love coke too!!
Löydettiin Night Marketista ihana joku, jossa oli hulluna kaikkia koruja. Päätettiin ostaa porukalla korut ja mää päädyin tommoseen. Sain ite päättää noi roikkuvat jutut ja musta just noi oli ihanat! :) rakastan mun uutta hippikorua <3
Meiä posse! Ekat meiä ryhmästä lähti to, ja si la ja me lähettiin su.. Alex rakas oli ainut joka jäi :(
Rakastan äkkiä alkavia sadepyrähdyksiä jotka kestää hetken, mutta vettä tulee kun saavista!! :)
Eka viikko on kaikenkaikkiaan ollut ihan huikee! Tuntuu et oon oikeesti päässy tähän elämään mukaan ja iha ku ei missää muualla ei ois koskaa ollukkaan!
Mää oon ollu aina se ihminen joka on täynä ennakkoluuloja hostelleja kohtaan ja en voinu ikinö kuvitellakkaa olevani hostelleissa yöitä, mut nyt kun on ollu täällä niin silmät iha erilailla auki!
Porukka on kuin yhtä suurta perhettä ja nää mestat on ku jonkun tutun olohuoneessa istuis!
Mulla ei ollu mitää odotuksia reissuun koska ei ollut mitää käryä mikä mua täällä odottaa mutta huh. Mää oon onnellinen!!!!! <3













Kyllä kaikesta näkee, että on elämää muuallakin kuin täällä jo hieman valkoisessa Suomessa. Ei muuta kuin paketti kasassa ja kohti uusia muistoja ! Iskä
VastaaPoista