maanantai 2. joulukuuta 2013

Whitsunday Island



Kun mainitsee ihmisille, että me ollaan menossa Airlie Beachille tulee heti kysymys "ootte varmasti menossa myös  whitsundayssille??". Jos totta puhutaan ei mulla ollu hajuakaan mistä ihmiset puhu. Ensimmäisenä tuli mieleen jotkut valkoinen sunnuntai -juhlat! :D

No aika nopeesti selvis ettei kyseessä ollukkaa ihan se mitä luulin.. :D 


Tässä me pidettii tiimipalaveria ja päätettiin, että lähetään kohti tuntematonta! 

Käytii paikallisessa matkatoimistossa buukkaan 2 pv ja 1 yön reissu. Saarelle matkattiin isolla purjeveneellä! Kaiken kaikkiaan matkustajia oli 23  ja miehistöä 3! 


Mitch oli yksi miehistön jäsenistä. Hauska tyyppi ja erittäin innokas oppiin suomea! Voi ku hyvät naurut saatiin kun hän vääns aussiaksentilla "minä rakastan sinua" . :D



Meillä kävi taas hyvä tuuri ja saatiin oma huone jossa oli myös vessa! 


Huoneessa oli parisänky mulle ja katille ja si pari singlebediä!


Sää oli aivan mahtava koko ensimmäisen päivän!


Pari tuntia ja risat seilattii kunnes vihdoin päästiin määränpäähän.

Maisemat oli jotain sanoinkuvaamatonta!! Sitä vaan häkelty ja meni ihan sanattomaks.. Antas kuvien puhua puolestaan; 







Hiekka on tuolla lähes yhtä pehmeää ku hienosokeri! Meiän oppaana toimiva miehistön jäsen osas kertoa, että tosta hiekasta tehdään lasia! 

Meillä oli pari tuntia aikaa kierrellä rantaa ja käytettiin aika hyödyksi! 


Löydettii oikein rapuarmeija!! Lähin jahtaan niitä, mut ne ei halunnu oikee olla mun kavereita.. 

Jatketkettuu matkaa ja löydettiin jotain vähän epämiellyttävää...





..nimittäin kuolleita mereneläviä.. Ei saatu selkoa et mitä niille oli käyny. Oli miekenkiintoista kumminki nähdä noin läheltä nuo. Hrr vähä oli kyl pelottavaa koska noita oli tosi paljon siinä!

 
Mitch piirs vähä karttaan meidän reittiä!

Päästiin todistamaan kaunista auringonlaskua! 

<3.


Illalla pelattiin korttia ja opittiin pari uutta peliäkin!
 
Ilta oli tosi lämmin ja suurinosa kanssamatkustajista nukkuikin kannella. Me kavuttiin meidän makkariin 12 jälkeen ja herättiin jo 6 maissa moottorin kolahduksiin.

Toinen päivä vietettiin snorklaten ja torkkuen auringossa. 



Tuuli + suolavesi. 


Me tykättiin reissusta tosi paljon! Seilattiin aluksella nimeltä Hammer ja voin vaan suositella sitä! Ruoka oli tosi hyvää ja miehistö rentoa mutta asiansa osaavaa! :) 

Saavuttiin satamaan 04:00pm ja 06:00pm oli meiä porukalle varattu pöytä ravintolasta. Ei tarvinnu kahta kertaa miettiä että mennäänkö ja lopputulos oli tämä : 

 
Hahah!! Saksalaiset ei vaa pysy meitien perässä ;)

Heippa nyt ja palataan taas!! :) 

Ps en oo viäkää löytäny suklaajoulukalenteria :( 

Pps ei tunnu yhtään joulukuulta! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx