keskiviikko 13. marraskuuta 2013

1 päivä.

Laatuaikaa perheen kanssa, seesteistä yhdessäoloa. Yeah right, KELA lähetti mulle rakkauskirjeen josta alkoikin soittorumba välille maistraatti-kela-maistraatti. Mää vihaan paperisotia!

Nyt meen leipoon pipareita ja unohan kaikki sodat!

                                                          HUOMENNAAAA!!!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx