Laatuaikaa perheen kanssa, seesteistä yhdessäoloa. Yeah right, KELA lähetti mulle rakkauskirjeen josta alkoikin soittorumba välille maistraatti-kela-maistraatti. Mää vihaan paperisotia!
Nyt meen leipoon pipareita ja unohan kaikki sodat!
HUOMENNAAAA!!!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx