maanantai 11. marraskuuta 2013

3 Päivää

Kyllä. 3 päivää. Oikeesti. Mihin nää päivät kuluikaan?




Töitä, pakkailuja, hyvästejä, pikkujouluja, pakkailua, muutto, lukemattomia maratonkeskustelua rakkaiden kanssa, hyvästejä, juhlia, evakossa asumista, kalakeittoa, kodittomana ja työttömänä olemista, äitin kanssa itkemistä, hyvästejä ja hotelliviikonloppu. Siihen ne kului.

Meillä oli viime lauantaina 9.11 The läksiäiset, joita oltiin monta viikkoa aikasemmin alettu suunnittelemaan tyttöjen kanssa ja suunnitelmat oli sen mukaiset.
Noo, eipä sitä tietenkää mikää menny sillein kun oltii suunniteltu, vaan yks reissaajista joutu lähteen hakeen reissuun voimia ihan sairaalan pediltä saakka... Kaikki on nyt onneks hyvin ja saatiin me ne juhlatki juhlittua kaikesta huolimatta! :)
Kiitos vielä kaikille rakkaille jotka osallistu!! Maltan tuskin odottaa meidän kotiin paluu -bileitä!! ;D

                                                          Illan kaava oli pitkälti tämä:
                                                   

Juhlahumuisen viikonlopun jälkeen oli aika jättää hyvästit kodin virkaa toimittaneelle hotellille (Big love Sokos Hotel Paviljonki!!) ja lähteä maitojunalla äitin luo. Isovanhemmat saapuivat Kokkolasta asti sanoo heippa ja isänpäivä sujui leppoisissa(=väsyneissä) merkeissä.


                          Tää äitin tyttö sai äitiltään suojelusenkelin mukaan matkaan otettavaks <3 comment-3--="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx