Reilu viikko Sydneyn keskustassa riitti siltä erää ja päätettiin lähteä Manlyyn!
Manly on alle 20km päässä Sydneyn sykkeestä joten pitkä matka ei ollu tälläkertaa. Ja taitettiin se vahingossa taxilla.. Pieni kielimuureja oli välissä ;)
Meidän suomi-porukka oli taas kasassa pitkästä aikaa, joten oli kiva lähteä porukalla jonnekkin. :)
Majotuttiin Manly Backpackersissä reilu viikko.
Mulla ja Juusolla oli oma huone josta pääse parstsille! Naapurihupneesta löyty suomalainen! Istuttiin jokailta partsilla porukalla:)) Parhaita muistoja!
Manlyssa meillä meni päivät rannalla löhöillen, joka oli ihanaa!! Kerkes olla jo vähä vierotusoireita ranta-elämästä, sillä viime hetkestä oli kulunu jo viikko poikineen ;)
Olin luvannu Juusolle, että teen jauhelihakeittoa! Päätettiin si alkaa vääntää sitä hostellin keittiössä. Ruuan valmistaminen oli elämys jo itsessään, sillä torakoita vilis seiniä pitkin ja kunnollisia astioita ei oikein ollut.. Lopputulos oli tärkein tällä kertaa ja kaikki sai masut täyteen! :) nam!
Xx






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx