Jihhuu täällä me nyt ollaan!!
Lentokoneessa kulutettujen kuuden tunnin jälkeen meitä vastassa oli sadan taksikuskin lisäks kuuma ja erittäin subtrooppinen ilmasto!
Tuntu ihan kun ois lähteny kotoa talvilomalle :D Meillä oli vaa sattu olemaan yhdistettynä talvi-, kesä-, hiihto- ja pääsiäisloma! Ja ei yhtää hassumpaa paikkaa valittu lomalle.
Pientä kulttuurishokkia oli aluksi havattavissa. Piti taas tottua siihen, että turisteilta koitetaa kyniä kaikki mahollinen raha irti, mikä voi vaan lähteä.
Kulttuurishokkien lisäks meidän piti löytää joku majapaikka. Lähdettiin tosiaan pelkkien lentojen kanssa Ausseista.
Ahkera googlettaminen tuotti tulosta ja me löydettiin tosi kiva hotelli!!
Pooli oli ihana!
Manggar oli hotellin nimi ja se oli aika uus. Tykättiin kyllä, ainut miinus oli aamupala, joka alko tuleen korvista ulos parin päivän jälkeen. Mutta kyllä oli aika ihanaa majoittua HOTELLEISSA! Vähän eri meininki ku hosteilleissa. :D
Ensimmäisenä aamuna ylimääräisiä sydämen tykytyksiä aiheutti se, kun meidän oven takana seisomeidän suomi-pojat Kake ja Juuso!
Rakkaat tuli viikkoa aikasemmin mitä oli sovittu. Ihanaa!
Kävin ekana indopäivänä ekaa kertaa elämässäni hieronassa! Täällähän se huvi ei maksa juuri mitään, joten varmasti tulee tavaksi.
Nättiä!
Xx






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx