Majoituttiin Badang Badangin puolella ja taas kävi mäihä.. Löydettiin nimitäin Brotherssin Villa "kylä" jossa oli soft opening ja vuokrat -40%!
"Kylä" oli tosi nätti! Taidettiin olla sen Villan ekat asukit! :)
Ihan mukavan näköisen miljöön olivat saaneet aikaan!
Badang badang ja Uluwatu kummatkin sijaitsee jyrkänteellä ja päätettiin vuokrata skopot laiskuuttamme :D Kaikki muutkin kulki skoboilla, joten ei me voitu olla sen huonompia ;)
Tämä kuva antaa vähän osviittaa siitä, kuinka paljon alempana ranta oli tietä.
Siis kuinka uskomattoman kaunis paikka. Päädyttiin Juuson kanssa vahingossa tonne. Piti ihan pysähtyy vaan ja tuijottaa!!
Lähdettiin skootteri ajelulle yhtenä iltana..
... Ja päädyttiin taas aika mahtaviin maisemiin;
Niin kaunista!!! Nää on kyl sellasia maisemia, joissa on ihmisen helppo olla onnellinen! :) Muutenkin elämä on aika jees näinä aikoina!
Illat meillä kuluikin si jota kuinkin näin;
<3
Xx

















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx