tiistai 8. huhtikuuta 2014

Heippa Aussit!

Mää en tiiä mihin tää aika on menny, mutta huhtikuun alku koitti ja meidän oli aika sanoi heippa ausseille!!! :(

Tuntuu ihan kauheelle, että tää sata vuotta ootettu aika Ausseissa on oikeesti nyt ohi. 
Istuttiin tyttöjen kans vikana iltana meidän lempijuomat kädessä ja katottiin vaan ympärillemme ja fiilisteltiin. Muisteltiin kaikkea hullua mitä reissun aikana on sattunu ja tapahtunu ja niitä kyllä riitti!! :D



Näiden 5kk aikana oon nähnyt niin paljon toinen toistaan kauniimpia ja uskomattomimpia paikkoja ja tutustunut ihan huikeisiin tyyppeihin!! :)

Uskon, että oon kasvanu myös ihmisenä tän reissun aikana; oon oppinut, että vähemmälläkin pärjää. Oon päättänyt alkaa elämään enemmän myös arkena, eikä painottaa kaikkea aina vaan viikonloppuihin. 
Aina ei tarvi ressata huomisen töistä ja tekemisistä, sillä se on tosiaankin vasta huomenna! :)

Täällä on alkanu arvostaa myös kotimaata ja kerronkin aina ylpeänä mistä olen kotoisin. Oon tullu siihen tulokseen, että kyllä mää Suomessa haluan asua. Mutta ennen asettumista, haluun nähä vielä maailmaa! Nälkä kasvaa syödessä ;)

En oo hetkeäkään katunut sitä, että lähdin tälle reissulle ja jätin työt ja irtisanoin kämpän.  Päinvastoin, se oli yks parhaista päätöksistä mitä oon elämässäni tehnyt. 

Oon löytäny itteni monta kertaa vaa hymyilemästä. Mää oon kyllä onnellinen.



Heippa siis Aussit.. i'll be back!! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx