Seuraavana pysäkkinä meillä oli Lisa-mummon alakerta Lane Covessa, sydneyssä. Lane Cove on ihana, rauhallinen kaupunginosa, josta pääsee parissakymmenessä minuutissa Victoria Buildingille, Sydneyn keskustaan.
Alettiin kaipaamaan jo pientä breikkiä taas tosta hostellielämästä joten löydettiin Lisa täydelliseen aikaan! :)
Tarkoituksena oli majoittua viikko, mutta se venyikin lähes kolmeksi!!
Päivät kului ihan pikapikaa ja meille alkoikin muodostuu pitkästä aikaa oikee päivärytmi!! Aamiaisen jälkeen autettiin pari tuntia Lisaa koti -ja pihahommissa ja päästiin mm. Maalaamaan, kitkeen rikkaruohoja, tekemään "salaojia" ja ties mitä muuta. Siltä työleiriltä ei hommat loppunut! :D
Tehtiin yhtenä iltana porukalka pitsaa itse organisoidulla pitsa-uunilla. Meillä oli tosi kivaa, ollaan ihan huippu tiimi! :) Lisa oli tehnyt pitsapohjaa varten taikinan ja me täytettiin ja paistettiin ne. Samaan kaavaan tehtiin myös lettuja yks ilta. :)
Lähes jokailtaiseks rutiiniks tuli leffojen katselu. Oltiin ku pikkutytöt kun marssittiin kirjastoon lainaan läjä leffoja :D
Päätettiin lähteä yks kaunispäivä pois kämpiltä ja rehellisesti sanottuna meillä ei ollu hajuakaan mihin Lisa oli meitä viemässä :D
Tovi ajettiin ja aika nättiin paikkaan päädyttiin!! En mää tienny et Sydneyssä on tommosia paikkoja!! :)







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx