Wandoan kuolleen kylän jälkeen oli ihana päästä ihan toisenlaisiin maisemiin.
Me lähdettiin paljon kehuttuun Byron Bayhyn!
Päätettiin heti ekana päivänä suunnata pitkästä aikaa rannalle ja maisemat oli kyllä kohillaan.
Lähes joka paikassa ollaan kuultu kehuja Byronista, joten odotukset oli korkeella!
Paikka oli kiva, mutta en suoraansanottuna ihan saanut kiinni siitä, mikä sen nostais niin paljon ylitse muiden.
Ensimmäistä päivää lukuunottamatta meille sattu myös vähän kurjat kelit, joten ehkä sekin osaltaan vaikutti asiaan.
Mut emmää tiiä, mun makuun ehkä se paikka oli liiankin hippimäinen ja tuntu et porukalla ei ollu muuta tekemistä ku kitata goonia tai poltella sätkiä.
En sano, ettenkö koskaan voisi mennä enää sinne takas, mutta ei se kyllä ihan suosikiks noussu, harmi vaan.
Tarttui mulle onneks mukaan sieltä jotain ikimuistoista... Nimittäin jelly sandaalit joita oon kuolannu siitä asti kun näin ne yhellä meidän kämppiksellä jalassa Airlie Beachilla!!
Ne oli QLDin alueella kuumin juttu ja kaikki kaupat oli niitä pullollaan, mutten löytäny mun täydellistä paria sieltä, kunnes BBssä sitten .. <3
BACK TO 90's!! Ne on kumia, ne näyttää lastenkengiltä, ne on ihanat! Tunnen itteni pikkutytöks taas!!
Xx








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx