Muutaman päivän Airlie Beach visiitti vaihtuikin loppujen lopuksi 3 viikkoon! Hyvin saatiin aika tapettua, eikä tehnyt edes tiukkaa! Tykästyin Airlie Beachin helppouteen; kaikki oli lähellä, mukava paikka missä asua yms. Taisin taas löytää "kodin".. :)
Ihmiset oli (edelleen) mukavia ja porukka vaihtui tiheään, joten uusia naamoja tuli vastaan joka päivä! Ja myös vanhoja, joita oltii edellisissä kaupungeissa nähty! :)
Käytii syömässä paikallisessa ravintolassa, joka oli melkein kun Amarillo! Söin myös open burgerin mitä syön aina Amarillossa! (ja se on parempaa siellä!! ;) )
Sain Suomesta valitteluviestejä siitä, kuinka kylmää ja sateista on.. Oli pakko laittaa iloinen kesäterveinen takaisin ;)
Kävelin rannalla ja löysin tämmösiä! Kauniita! :)
Nyt alkaa silmäluomet painaa! Palataan seuraavasta kohteesta, joka on vielä salaisuus! Öitä! :)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx