tiistai 3. joulukuuta 2013

Moi!

Ollaan taas palattu purjehtimisen jälkeen "normaaliin arkee". 

Päivät ollaa viihdytty auringossa ja ollaa koluttu vähän kauppojakin. 

Tässä alkuviikon kuvasaldo:


En tiiä mikä siin on mut raha vaan tulee mun luo :D oon joka viikko useamman kerran löytäny rahaa maasta!! Tässä viimisin.. Jihaa! 


Mulla on tullu tavaks ostaa jotain pinkkiä tai punasta joka kauppareisulta.. Tää mansikkakermabilekakku oli herrrkkua!! 


Päätettiin Katin ja parin Sveitsiläisen tytön  kans lähtee laguunille keskustaan.. Ihan mielellään kävelee kun maisemat on tälläsiä.. 





Wuhuu! Ihana paikka! Paikalle oli kerääntynyt paljon porukkaa nauttiin päivästä ja mää nautein tästä: 


Melkeen kun lumipuikko! 

Ollaan tällä hetkellä tyttöjen kanssa porukalla täällä Clayn kämpillä ja hän itse lähti muutamaksi päiväksi sukuloimaan Brisbaneen!
Clay antoi mulle ja Katille luottotehtävän ja jätti asunnon meidän vastuulle.. Rohkee heppu!! :D

Kati leikkas pooli päivön jälkeen Sveitsi-typyjen hiukset ja tytöt taas lupas puolestaan tehdä meille ruokaa! 
Olin aikasemmin heille maininnut että tykkään lihapullista.. Kattokaa mitä sitten saatiin!!!



Kotipuolessa tytöt ovat kokkeja joten he näppärästi pyöräyttivät lihapullat,  uuniperunat, salaattia ja jukurttikastiketta + salaatinkastiketta! Oli niin ihana mennä pitkästä aikaa valmiiseen pöytään ja ahtaa masu täyteen herkkuruokaa!

Nyt syön pienen iltaherkun (tiiän äiti et sääkin syöt <3) ja sitten painun pehkuihin! 

Heippa, haleja!! 

Xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx