lauantai 31. tammikuuta 2015

Sunny Sunday


Päätettiin lähteä ulkoilemaan, koska ulkona oli taas pitkästä aikaa ihanan kirkas päivä.
Täällä ollaan pääsemässä vihdoin erittäin pitkältä tuntuneesta kaamoksesta eroon.
Sitä ei oikeesti tajuakkaan, kuinka suuri vaikutus  auringolla ja päivänvalolla on. Oon ollut todella väsynyt välillä, kun ukona on päivästä toiseen samaa tasaisen harmaata!



Eli siis me haettiin lainaan lumikengät ja lähdettiin valloittamaan Kesänkiä.
En voi väittää, että koko matka olis ollut pelkkää nautintoa, mutta puurajan yläpuolelle päästyämme minuakin hymyilytti!
Kyllä Suomessakin vaan on kauniita paikkaja ympäri vuoden, pitää vaan olla oikeassa paikassa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx