tiistai 27. tammikuuta 2015

Kuusi kuukautta myöhemmin


Kuusi kuukautta on nyt kotiin paluusta kulunut ja moni asia on muuttunut. Maisemat ehkä eniten.
Tällä hetkellä ollaan asusteltu melkein kaksi ja puoli kuukautta Lapissa. Oon haaveillut Lapissa työskentelystä nuorempana ja tänä talvena siihen tuli mahdollisuus. Ääripäästä toiseen mutta mikäs siinä.

Reissun jälkeen kotinurkille palaaminen tuntu ensiriemun jälkeen lähtöruutuun palaamiselta. Sitä näki niin paljon maailmaa, uskomattoman kauniita paikkoja ja kotona kaikki pyöri omalla tutulla mallillaan, mikään ei ollut muuttunut. Kenelläkään ei ollut ees mitään kerrottavaa, samalla kun itellä oli muistot täynä toinen toistaa huikeimpia tarinoita. Tuntu, että se ei vaan enää riitä mulle. Jotain piti siis keksiä ja täällä sitä nyt ollaan! Taatusti erilaisissa ympyröissä.

Monia erilaisia suunnitelmia tälle vuodelle on kerennyt jo muodostua, osassa kesä vietetään Suomessa ja osassa ei. Parasta on se tunne, kun tietää ettei mikään sido mua mihinkään, varsinkin kun Australian tuliaisella on samanlainen kaukokaipuu. Meillä ei oo kun maailma rajana!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx