maanantai 9. syyskuuta 2013

66 päivää.

Asiat alkaa konkretisoitumaan. Tää on jotenkin päivä päivältä hämmentävämpää.

 Mää ajattelen meidän lähtöä joka päivä, puhun siitä jonkun kanssa ihan joka päivä.
 Kaikilla on mulle kasa kysymyksiä ja mulla ei oo olemassa niille kun yks ja ainut vastaus:
 en tiedä, mutta palan halusta selvittää. 
Oon niin ylpee meistä, että me oikeesti lähetään vaikka ei me oikeastaan tiedetä mistään mitään.
 
Tänään mää ilmoitin tänää töissä että mää lähen.
Marraskuun ekana päivänä mää oon työtön.
Katoin A4:sta joka oli otsikoitu sanalla "irtisanomisilmoitus" ja mut valtas epätodellinen olo.
  Vajaa 2 kuukautta enää ja sitten mää hyppään pois oravanpyörästä. Sinä päivänä ajattelin hypätä, kaikesta huolimatta, tosi korkeelle. Saatan jopa kiljasta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx