keskiviikko 11. syyskuuta 2013

64 päivää.



Tänää mun To Do - lista lyheni taas parin kohdan verran.
Mä nimittäin kävin ostamassa ja ottamassa rokotuksista kaks ensimmäistä ja sillä aikaa postimies oli tuonu mulle matkavakuutuspaperit!!


Mää sain rokotteet kumpaakin olkavarteen ja aijjai kun mua taas vähä jännitti! Onneks mulla oli hyvä tukihenkilö mukana! Tuntu muuten keljulle kun se aine meni muhun, mutta onnekseni voin siltikin hyvillä mielin sanoa, että taitaa tuo rokotuskammo olla menneen talven lumia.. JES! :)

Se ihminen joka on joskus sanonu että "no ei se oo kun lähtee vaa" ei oo taatusti koskaan VAAN LÄHTENY. Kerta toisensa jälkeen sitä yllättyy siitä, kuinka paljon kaikki tää taustatyö ennen reissuun lähtöä oikeesti maksaa!!


No terveys ennen kaikkia ja sitä rataa! ;) Kuukauden päästä nähdään taas apteekkarit!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi!! :) Kiva kun oot jättämässä kommentin! Terkkuja!! xx